Monday 11 March 2013

alkisah ketip kuku

aku bukanla supermummy yang perfect takkan buat silap.. salah satu silap yg kadang kadang aku buat ialah ini. terover ketip kuku.sepanjang aku ketip kuku die selama 6 bulan ni baru 3 kali aku terover ketip masa die 2bulan ngan 3 bulan. sebelum ni bile aku terketip die menjerit sekuat hati nangis tapi takdela seteruk or sebanyak darah masa 6 bulan ni. kali ketiga yang aku terketip ni die boleh buat muka slumber minum susu sambil tengok upin ipin takde bunyi sakit langsung macam takde apa-apa berlaku.tapi darah die tak mahu berhenti maybe die dah banyak gerak aduhaiii resah gelisah aku tgk darah die.ramai la yg kate aku kejam..huk alohh abes klo bukan aku yang potong kuku anak aku ni sape nak harap?? ko nak harap die gigit kuku die sendiri?mmg tak la kan? die anak aku jadi yg luke cedere parah aku buat takpe tak terasa sgt sbb aku mak die.*kukuh alasan dah jgn nak drama sgt*.. aku pernah cuba ketip kuku time tido itu yg 2kali terover ketip tu sbb time tido die genggam tangan jadi hujung kuku jadi kale putih aku tak dapat bezakan isi ngan kuku hehehe   jadi untuk keselamatan better ketip time die sedar sekurang2nye aku boleh bg die tgk aku ketip kuku die.selalu nye mase aku ketip die punye fokus pandang kuku die sampai keluar2 air liur.ngan pipi labuhnye rase aku nak ketip je mulut die ehehe
T____T mummy minta maaf baby C
ini gambar sehari selepas tu boleh lihat takde kesan luke ape2 pon tinggal superhero mummy ni kuat kan =)
 sementelaah itu ramaila yg suggestkan aku beli ketip kuku berkanta utk keselamatan . aku dah beli dah pun dekat www.onebabyworld.com kedai die dekat seksyen 13 area laman sri.. situ kedai die best .. standart dan mampu milik ecehh kemain promot aku hahahaha ok jgn mengarut sambung cite ketip kuku. lastnye aku tak pakai kanta pon kemain payah aku terbalikkan kanta ketip je kuku die tanpe kanta.. elokk je hehehe membazir amalan setan dan nama membazir adelah nama tengah saya. sekian. eh eh eh belom habes pesanan aku ketip kuku anak sendiri jangan bagi orang lain ketip sekurang2 nye if kite terover ketip takdela sedih sgt hahahahah hebat tak nasihat?

No comments: