Thursday 31 January 2013

Aku yg ke28tahun

Syukur alhamdulillah masih dipanjangkan umur dah dimurahkan rezeki tuhan diberi peluang memegang tittle mummyy pada usia 28tahun..
Hidup ini sgt indah yaa aku tahu tidak selalunye indah tapi syukur kepada tuhan dengan limpah kurnianya aku bersyukur dengan apa adanya..
Tahun ini tepat 27hb 1 aku masih dibandung sediihhh berjauhan dengan anak (nanti aku cerita ya kenapa aku kenbandung di lain page nya yaa)
Cuma mampu bertango dengan anak dari jauh.

Dan lupaaa mahu cerita rupanya aku bebandung juga sempena hari jadi yg ke 28tahun ini ditaja oleh ayah n ibu serta duit belanja nya skali hehehehhee terima kassihhh ayahh n ibuu ingat dah kawen tak boleh nak jadi pisau cukur lagi tapii aku kan anak perempuan jadi diwajibkan terus kekal menjadi pisau cukurrr hehehehe
Suami pula beri hadiah yg dijanjikan dari awal tahun lepas lagi (sbb cermin mata hantaran jenama oakley die dah jahanamkan membesarr dgn jayanya dah tak muat pakai tuk muka aku.) Jadi request by me saya mahuuu raybannnn yaaaaaaa hehehehhehe dapat sebelum hari jadi jugaaaa yeayyy..sbb dgn alasan nanti kebandung aku takde cermin mata jadi luluss boleh dpt sebelom harijadi hehehhehe baguskan alasan aku hahahha

Pada yg tidak mengenali aku dengan rapatnya sila la baca dan sukahati kamula nak gelar aku apaa..cuma yg betul2 mengenali saje yg faham aku bagai mana.sekian.

2 comments:

Syazni Shamsir said...

hi fasya...

lama awak tak update....how's life skrang??...mesti kecoh kan??...hihih
anak awak dh brape bulan ye??...skrang anak awak dh pndi ape??

fasya said...

hi syazni..

haah life agak kelamkelibut sejak ade si kenit tu.. die dah 4bulan lebih nak masuk 5 bulan dah hehhehe
die dah nak merangkak dah sedang usaha meringan kan punggung die.. hehehe syazni sehat?