Wednesday 20 February 2013

pertamakali anak ke langkawi

aku cuti beranak 3bulan. kami pergi langkawi beberapa hari sebelum aku mula keje. untuk pengetahuan walaupun baby baru 5bulan tapi die sudah jejak 7 negeri. aku mmg nak biasa kan dia berjalan supaya tidak terkejut asik berjalan mak die ni heheheh ini adelah cebisan2 kenagan masa firstime die pergi langkawi.
 
sepanjang perjalanan dari shah alam ke kuala perlis anak sangat baik tidur sahaja mungkin sebab perjalanan kami malam jadi mmg rutin die malam gelap adelah waktu tido jadi mummy pon ikot tido sekali hehehe.. dalam kete takde ragam die sgt good baby suke berjalann sgt sgt ikot mummy ye nakk heheheh..
masaalah bermula bila atas ferry tak pastila kenape samaada die seriau dgn bunyi bot atau die mabuk laut .. die menangis tgh2 perjalanan ... aku tak pasti sebab apa maybe nak tido tapi tak selesa.. tapi pergi balik dlm frri die meragam nangis bile pujuk2 tapi kene sentiasa kene pujuk aku rase die tak suke naik ferry..sudah satu hal aku kene berdiri dukung die dlm ferry dahla ferry menganass bawaknye terhuyung hayang..












sekian gambar2 perkongsian aku untuk kali ini hehhehe tapi kasihan balik je dari langkawi anak selsema. jadi meragamla tiap kali tido sebab tak selesa.nanti aku kongsikan lagi perjalanan kami yg lain ya. tata tata.

No comments: